Pappa sa, pappa sa livet är inte alltid lätt,

Börjar detta inlägg med denna underbara låt ;)!
Kom nyss hem ifrån skolan,slutar ju elva-tolv varje dag.Only me hihi!
Haha men jag kom upp vid åtta imorse,fixade mig och gick till skolan med min syster,
Hon gick till sin lektion och jag till min.Så träffade jag amanda och alla skrek efter mig haha :D!
Nej men nästan,fick ge en massa kramar.Kul o komma tillbaka när det är så ;)!
Idag ska jag nu vänta tills alla andra slutar,sen sminka mig liiite till och sen kanske jag träffar Emelie
Sötnosen,vet inte men tror det blir så ;) så ikväll vet jag inte vad jag gör?Ikväll/inatt somande jag vid halv tre
Det va ju inte så bra..somna nästan på engelskan känndes det som haha.Mickis ska köpa cigg till mig sen den sötnosen<3älskar henne,men aja ska röka nu sen fixa låtar till luren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0